Nedrans Paraflaxer!


Jäkla paraplister som kommer och attackerar än på morgonen med era nedrans paraplyn.
Så fort ni ser antydan till ett grått litet moln så tar ni fram de där suddrans paraflaxen. (Försöker att inte svära i bloggen... går det bra : ) ? ) Allt detta bevisar i för sig en sak som jag faktiskt har funderat på ett tag. Ett paraply är en accessoar och har inget egentligt syfte. Jag anser till och med att folk använder dem i fel syfte.
Smäll upp det när det känns för soligt istället för när det kanske kommer att regna. Förr eller senare kommer jag att få en sån där pigg spettad i mitt öra eller öga för att folk inte ser sig för. Dom har ingen respekt helt enkelt. Ända gången jag anser att det är okej att ha ett paraply är när det verkligen verkligen vräker ned och inte blåser.
Och det händer typ aldrig. Det går jämt sönder eller så är det för stort, eller så går man med någon och får ändå inte plats under. Det blir aldrig bra helt enkelt. Jag har gett upp på att försöka. Det blir aldrig rätt iaf. Och det är ändå trevligt att gå i regnet.

Nu orkar jag inte mer. Det här. Jag vill bara att dom ska sluta.

Här är föresten ett liten klipp från Youtube. Jag kan inte låta bli och de flesta av er kanske redan har sett de, men de blir inte mindre roligt för det.


http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Kommentarer
Postat av: peter

Mycket tack! Har garvat i en halvtimme nu.

"i KILL you!"

2008-02-18 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0