Vänner för livet är en lögn.



http://djur.feber.se/feber/art/15633/utterkrlek/

*Soo cute*


Senaste nytt om mig och annat tjafs:
*På måndag ska jag till Naprapaten och fixa min axel, den gör ajaj AJ ont.
*På måndag har även jobbet flyttat till Slussen (Glashuset), så idag är sista dagen runt alla bra matställen och nära till allt, precis allt.
Snart får man ta bussen upp till Åsögatan för att gå till Louie Louie och fika på lunchen.
*The who konsert i juli och jag har ingen att gå med eftersom den enda personen jag känner som gillar The Who backstabbade mig för att bo/bli tillsammans med subban/slampan på Bondegatan, nu får ja the creaps av att gå där, vilket jag hatar eftersom det är en av stans bästa gator och det finns så mycket trevliga minnen på den. *Life goes on...I guess*
*Jag var och kollade på lägenhet i Hökarängen, men det ser inte så lovande ut att få den.
*Min farbror och hans kusin har fåt för sig något skummt som vi får se hur det går med. Men om det går igenom så verkar det som att jag har en lägenhet i Sumpan snart iaf. :) *weee* Men vi får se.

Det var nog allt för idag det.


 


Kommentarer
Postat av: sara

du gör som du vill men om du vill då kan du räkna mig till de andra du kallar "vän" för jag är på jakt efter precis samma sak.

2007-05-16 @ 21:46:27
URL: http://tjejjen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0